The first vurp

Idag är en speciell dag. Idag är dagen då jag vurpade med min nya cykel för första gången!

Allt började med att vi fick, som vanligt, en superbra idé. Vi hälsar på Per och resten av gänget på kunskapsskolan! YAY!
"Hoppa upp!" sa jag lite käckt till Elin och nickade mot pakethållaren.
"Jaa..joo..okej" sa Elin lite tveksamt.

Allt slutade i ett avgrundsvrål som letade sig upp från Elins lungor till mina öron.
"SAKTA NEEEEEEEEEEEEEEEER"
Sen låg vi nånstans, på en väg, jag vet inte vilka som var mina ben eller mina armar, och cykeln var över mig. "Tur", tänkte jag, då är det ingen risk att den blir trasig, den kostade faktiskt 5000.
Så, ironiskt nog med tanke på inlägget igår, har jag lite mer pain idag. Knät fick stryk och så även vänster handflata, den handen kan ju resta in peace asssååååh.

Tillsist kom vi fram, vi hörde på långt håll sucken från Per men det brydde vi oss inte om, vi lekte kalla och gick och snackade med Bengan istället. Han sken upp som en sol när vi kom och skickade iväg oss till skolfotona. YAY! Där stod vi ett bra tag och snackade med Karin, tillsist vågade sig Per fram också. Kanske kände han sig tvungen som en god lärare eller så ville han faktiskt prata med oss.

Sen gick Per och Bengan på lunchdejt så vi stack hem till Malisa, och kissa. Alltså bokstavligt! Sen kom vi tillbaka vid sex, och då vankades det öppet hus på den kära gamla skolan. Vi fick leka goda elever och övertyga alla blivande sexor om att kunskapsskolan är "skitbra" ("SVÄR INTE" /Per) och sånt. Och vi var faktiskt kusligt ärliga. FAN VAD JAG SAKNAR KUNIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Speciellt matsalen, att äta bland snoriga ungar som stoppar upp maten i en hår är inte så trevligt. Ja det är sant, vi delar matsal med ett dagis. FAIL!
Plus att Tjalle och Palle i klassen har förökat sig. De är numera Tjalle, Palle, Nalle, och Knalle. Eller hur var det nu?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok, "Svär inte!" var lamt. Men vaffan.. var ju tvungen att verka seriös.

Och när det gäller metal så tok-spränger jag faktiskt Entombed´s Wolverine Blues i bilen just nu, som komplement till P1 förstås.

Per

2007-10-18 @ 00:03:12
Postat av: Matilda

Jag har svårt att tro att det verkligen är Per som har hittat hit....

2007-10-18 @ 13:06:28
URL: http://allrightnow.webblogg.se/
Postat av: Viktor

Jag guidade honnom kanske lite... lite hehehehehe

2007-10-18 @ 22:52:09
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Matilda

Tänk jag hade det nästan på känn!

2007-10-19 @ 19:13:04
URL: http://allrightnow.webblogg.se/
Postat av: Ida

När jag var på Kunskap och hälsade på så kändes det som om det var JÄTTELÄNGE sen man gick där. Konstig känsla...

2007-10-21 @ 13:45:54
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0