Sun is shining

Vädret är skitfint, känns lite trist att jag vet att jag ska sitta i en samhälls-sal i en och en halvtimme, för att sedan flytta till en engelska-sal och sitta där i en och en halvtimme, och så är det ju redovisningen, åh fan, inte kul alltså. Hoppas att vädret håller i sig, då ska jag fasiken ställa mig på min balkong och stå där i en timme och bara njuta.

Haha, jag snoozade i en timme imorse.. men ändå är jag redan klar. Fantastiskt, har till och med hunnit tvätta håret och föna det. Måste fått lite extra-tid av tomten! Tack tomten, nu saknas bara trumsetet men det kan jag ta på julafton!


Kommentarer
Postat av: Jeno

Snooza är mys! Jag snoozar alltid en halvtimme varje morgon, aaah..

2007-10-08 @ 15:33:49
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0