Starlight

Idag har det hunnits med riktigt mycket! Har gjort klart min penna -> orm och så kollade vi på film på ascoola filmer. Faktiskt helt OK dubbel-lektion av EOS idag.
Svenskan var helt okej också, vi gick igenom antikens gudar och sånt. Okej, det var tråkigt men man måste ju vara positiv! Stack hem, käkade lite, stack ner till gymmet och gymmade lite. Tog det lugnt eftersom jag har haft en hejdundrande huvudvärk de senaste dagarna och speciellt idag. Inte kan man droga ner sig med Ipren varje dag liksom?

Kom hem, duschade, gick ner till robinson och kollade show. Det var ganska tråkigt men jag fick fika iallafall. Och nu har jag precis kommit hem - lyssnar igenom skivorna jag fick! AAH, så underbart bra. Jossan din kritik är värdelös. Ja, dom kom ju faktiskt redan när jag var hemma från skolan men då hade jag inte tid att lyssna - bättre att man sparar det till senare isåfall.

Nu ska vi se om jag ska äta något..har inte käkat middag men är inte särskilt hungrig faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0