Smärta och lidande

Vilken pain in the ass dag.

Började bra med sovmorgon och jag kände mig pigg och kry och allt sånt, var uppe och studsade i princip. Men nu känner jag bara: örögröhöhööhhhhlhllljjjjj
Fick otroligt ont i magen och huvudet efter lunchen - efter lättare doser av alvedon blev det bättre för en stund. Men fortfarande känns mitt huvud otroligt tungt, känns inte alls bra. Lovet är mycket välkommet.

Resultat-dag idag förövrigt. Låg på en självklar G-gräns i matten, typ mitt emellan G-gränsen och VG-gränsen. Fast Malisa fick ett poäng av mig, lite surt men vafan ibland måste man vara givmild. ^^ Kommer säkert påverka mitt betyg i slutändan men jaja.
Engelskan låg jag på VG-nivå och det är förståeligt. Kan ju inte direkt säga att jag gjort mitt bästa hittills - ska nog kunna klättra upp mot MVG och även om jag inte gör det så är ju VG bra ändå!

Och nu är jag pank igen, har nån hundring eller så. Gick ju åt massa pengar i söndags, sen har jag köpt halsduk och vantar, och betalat hyra för repan och nu så beställde jag två skivor. Mycket olikt mig att faktiskt köpa skivorna innan jag lyssnat (olaglig nedladdning is the shit) men nu är det ju så att jag inte kan ladda ner nånting från min dator, så är väl lika bra det + att man sponsrar ju sina favoritband och så är det ju mycket roligare att ha en skiva än en mp3-fil på datorn.

Håhåjaja. Adjökens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0