Saturday night

Fyfan vilken värdelös dag. Har växlat mellan att ligga i soffan och ha ont och ligga i sängen och ha ont. Jävla kropp, nu får du fan ge dig! Funderar på att matstrejka, så kan jag gå ner lite i vikt på kuppen, hee hee hee eeh.

Imorgon kommer mormor hit med Pompe klockan tio, blir till att gå upp "tidigt". Fast tio är ju typ normal tid men ändå.

Jag vill klippa min lugg, och sånt. Men ja, kommer ångra mig innan jag ens klippt sista hårstrået. Får se om jag gör det imorgon ändå, kul med förändring och luggen är ju inte någon jättestor förändring så det gör liksom inget om jag råkar ändra mig.

image205

Dator är alltid bra att ha. (och ja, jag är Muse-frälst sen i söndags ^^)

Kommentarer
Postat av: Ida

All hail the computers

2007-10-28 @ 12:41:44
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0