Pain överallt

Jag tror jag har ont precis överallt var man kan ha ont..
och så tror jag att jag börjar bli lite hypokondriker. HEH!

Vet inte om ryggen blev bättre eller sämre efter yogan.. jävla rygg. Är nog bara för att jag är så otränad, snyft. Men nu ska jag iallafall ner till gymmet minst två gånger per vecka! Torsdagar och söndagar..dock inte denna söndag för då ska jag ju se Muse.

Kom nästan precis hem, har varit riktigt lång dag.. Borde göra tusen saker, gör en; sitter här och skriver meningslös blogg! WAH!
Borde åtminstone plugga matte, duscha, träna, vad som helst. Men ska till repan om en timme och då hinner jag ju varken det ena eller det andra.. (pssfft?)

Nu ska jag iallafall ta bort mitt bandage från mina slemmiga brännsår. GAH, det kommer vara pure pain.
Positiv :)

Kommentarer
Postat av: Karin

å så roligt att höra:)

2007-10-15 @ 19:49:49
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0