Onsdag

Och jag är redan uttråkad. Linn och Elin gick till apoteket, jag ville följa med men det fick jag tydligen inte för dom gick innan jag hann logga ut. Älskar alla i klassen <3

Vill bara att dagen ska ta slut..veckan ta slut, vill ha lov nu!

Ikväll finns det massa förslag på saker att göra men jag tror inte jag hinner med nåt. Måste fixa mat och allt plugg som ska vara klart, typ svenskan, måste skriva ner något skit på något på papper, som jag ändå tappat bort, matten måste göra om provet hemma och få alla rätt, wähwäh. Måste rensa min dator så den inte sprängs också, Lene skickade SMS, om jag skulle med till repan, inatt, tur att jag hade på ljudlös. Leon ska ha Småstjärnorna - uppvisning och vill att jag ska komma och titta, känner mig som en dålig syster om jag inte gör det, mamma och pappa ska jobba så jag måste laga mat, för Josefine ligger hemma i urinvägsinfektion-som-har-gått-upp-i-njuren-och-spräckt-blodkärlek-krämpor och själv sitter jag bara här och skriver en jävla blogg.

Sen är det Heroes ikväll också. Får inte missa. Undrar om jag får sluta tidigare från grafisk kommunikation om jag blir klar med CD-omslaget snabbt som ögat.

Kommentarer
Postat av: maslisa

HAHA. hade tänkt fråga om du kunde rida centio för Jessica behövde hjälp med Oliver och jag hinner inte rida två hästar. ehhe

2007-10-24 @ 10:33:44
URL: http://bajskl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0