Of a foolish love

Idag fick vi göra en låt i GarageBand, fasen vad ballt. Fast det blev lite tråkigt men sen vare försent att börja om, kanske på fredag eller så!

Nu har jag riktigt ont i magen, men inte hunger-ont-i-magen. För frukost åt jag ganska nyss, hade ju sovmorgon så jag åt runt nio liksom!

Sen har vi matte, ska nog börja på nytt kapitel och få tillbaka provresultaten och sånt. HEHE. Ser fram emot det jättemycket. Nah. Och sen ska vi bara ha lite personliga samtal på engelskan och sen är det marsch pannkaka hemmåt! Till min godispåse och till Absolution. Jag erkänner mig som lite halvt besatt, men det är inte så svårt att bli. Så sjukt bra liveföreställning att jag vill dö lite, än i dag!

 

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Hoppas du fàr en bra dag =)

2007-10-23 @ 11:22:23
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0