Not so fit for fight

HAHA, den där rubriken har jag haft förut, men det visste jag inte förrän jag skrev den och den kom upp som förslag.

Hursomhelst, den här dagen har inte riktigt varit min dag. Man ska inte somna i det tillståndet jag var igår.. snacka om att man vaknar på fel sida nästa morgon. Fick tillfälliga energikickar vid lunch och kunde faktiskt le utan att vilja spy.
Matten gick så jävla dåligt, på svenskan fick man skäll för att man skrattade när filmen var rolig och ljudmedian fick vi ledigt ifrån eftersom vi redan var klara. Det var skönt att få ledigt.

Sen är det svårt att vara på dåligt humör när man snubblar omkring i skogen, tre flickor på tre hästar. Det var riktigt mysigt, speciellt i början när solen sken. Centio är dock så "pigg" på hemvägen, bockade sig in i galoppen den lilla lymmeln! <3

Imorgon ska jag upp vid halv sju, ingen sovmorgon här inte. Men ska ut, ge lite hästar mat, släppa ut dom och sen åker jag nog hem och sover några timmar till! Eva kunde ta lunchfodringen och sen ska jag bort på eftermiddagen så den får Malisa minsann ta själver!
Ska väl sova snart, är ändå jättetrött.. skulle kunna sova hela tiden. vad skönt det skulle vara.

/ emo_girl_cutting_arms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0