Lördagskväll

Nu har det gått och blivit kväll också, ingen tripp på stan blev det för mig idag.
Istället var jag ute och promenerade med min kära mor nästan hela förmiddagen för vi lyckades gå vilse, det var lyckat. Tur att vädret var skitbra och det bara var skönt att vara ute!

Sen har jag inte gjort mycket mer, tagit ett långt bad och så, ätit jättegod middag så nu är jag jättemätt! Ska nu, precis, springa ut och möta Amanda för att gå en liten runda och sen blir det hem till henne - kommer lite folk. Blir förhoppningsvis trevligt! Ska ju dock upp tidigt imorgon så det blir nog inte alltför sent tyvärr..

Nu måste jag rusa!

Kommentarer
Postat av: Ida

Gick vilse? :P

2007-10-14 @ 14:06:35
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0