List of my life

Just nu..

plats: - i skolan, i formsalen framför en laptop
tillstånd: - lite stressad och uttråkad. 
vad åt du senast? - en godis
hur luktar du nu? - inget
favoritmynt: - tian
vilket år har varit ditt bästa? - ingen aning faktiskt. 2006? 
favorithund: - olle
vad vill du ha för hårfärg? den jag har, mörkbrun 
favorittjuice: - brämhults hallonjuice
hur mår du nu? - öh, stressad och uttråkad ju. mysko kombo!
vilken låt lyssnade du senast på? - kollade på lite youtube-klipp på folk som filmat muse i globen, så det var nog hysteria. 
vad tycker du om att äta? - mat, godis, fika, frukt, bär, typ allt
idrottar du? - nej. gymmar några gånger i veckan och så, och så idrotten i skolan då. men annars inte.
tycker du om att ligga på stranden och sola? - njae
vad har du ätit idag? - frukost, lunch
vad har du på dig idag? - sockor, skor, jeans, trosor, bh, långärmad tröja, linne över, läderarmband?
har du växt något det här året? - kanske nån centimeter..
har du gått upp/ner i vikt det här året? - neer och upp
hur långt hår har du? - mittemellan, typ några cm nedanför nyckelbenen
är du nöjd med det? - njae, lite längre skulle inte skada men det växer så det knakar.
vad ska du göra i helgen? - sova?
senast köpta pryl: - inte köpt nån pryl på länge, bara kläder och godis. haha. 
keps eller mössa? - mössa, om något
kängor eller pumps? - kängor..tror jag.
brukar du gå på McDonalds? - nja, några få gånger om året
en grej du inte kan klara dig utan? - öhöhö, min CD spelare tror jag.
kan du köra bil? - har inte prövat!
vad sjöng du senast? - musik 
vad tycker du är snyggt? - mycket saker
vad sa du senast? - "vart hittar man det här då?" 
till vem? - malisa eller ja, mig själv, vet inte riktigt.
med vilken ton? - lite otålig
är du högljudd? - inte så värst
är du svår? - svår och svår..
vad är det dyraste du äger? - min dator tror jag..
hur många par skor står i din skohylla just nu? - skitmånga
om du fick ett presentkort hos en plastkirurg, som du inte fick sälja eller ge bort, skulle du använda det då och i så fall till vad? - det tror jag inte
hur många par strumpor äger du? - alldeles för några..
trosor? - öh vet inte 
BH:ar? - öh vet inte 
vilken är din egentliga hårfärg? - möörkbrun
ska du plugga efter studenten? - får se
var fikar du helst? - stockholm
vem har likadan humor som du? - typ, mina poleeerzz?
land du helst skulle bo i? - frankrike
vad äter du helst ute? - mat
vart skulle du helst resa en weekendresa just nu? - hm..paris?
naken eller påklädd? - myskläder!

Kommentarer
Postat av: Amanda

favorithund: - olle

Naaw! det var fint sagt!

2007-10-25 @ 22:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0