Kära tomten...

Har precis knåpat ihop en faktiskt väldigt realistisk önskelista till julafton. Jag älskar presenter, och det är faktiskt roligare att få saker än pengar! Blir såklart att jag önskar mig lite dyrare saker.. men vad tusan, ibland måste man få vara bortskämd. Det faktum att jag får 12.000/år existerar inte, okej.

(ingen speciell ordning..):

- mp3-spelare från Creative. Får se om jag köper den själv, kostar runt 600 och det är ju faktiskt inte så farligt. När/om jag köper/får den så ska jag med nöje kasta min nuvarande mp3 i marken och stampa sönder den.
- Kamera. Tog bara en bild på någon random kamera, och så är ju kameran på bilden jäkligt snygg (sorry Nikon med Canons kompaktisar är faktiskt snyggare..)
- Tröja från MM's hemsida. Haha, den fick också vara med för att fylla tomrum typ. Men jag vill ha den!
- Trumset, nybörjargrej. Mer begär jag faktiskt inte, kan ju två trumkomp så haha. Skulle vara kul att lära sig spela trummor!
- Och så lite orealistiskt.. en ny elgitarr, den snyggaste från Jam Shop helt klart. Men den kostar 10.000+, och då tar jag hellre trumset+utbyggnad, en elgitarr har jag ju faktiskt redan ^^

image193


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0