It's a new day

Efter att ha drömt finfina drömmar om Matthew Bellamy (jag gjorde faktiskt det på riktigt!!) så var jag redo att möta en ny dag.
När klockan stod på 11:18 blev jag lite förtvivlad - inte ska jag sova längre än till elva! Men hade ännu inte ställt om den till vintertid - phew.
Åt frukost - gick ut med Amanda. Blev blöt! Av regnet. Eh.
Kom hem, filmade min katt och garvade som fan, knåpade ihop klippen till en fin låt av Slagsmålsklubben och sånt, la till lite texter och sånt men såklart funkar det inte att göra om den till rätt format. HEHE, så ni får slippa den filmen tyvärr.

Nu ska jag alldeles strax sminka mig, sen ner till coop, och sen repan, och sen hem igen (??) och sen blire feerrre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0