If you were the ship then who would ever get on?

Nä fyfan, nu kan man knappast säga att jag mår bra alltså!

Vädret suger, min vänsterhand är inte brukbar, min mage gör uppror, mina ögon är grusiga och jag vill döda varenda en som kommer i min väg.

Såhär ser min vecka ut:

Måndag: Värsta dagen, iallafall i skolväg. Painintheass-samhäll direkt på morgonen. Ger en verkligen anledning till att kliva upp på morgonen. :( Skulle ju iväg till repan och spelat också, men kan ju inte spela utan min vänsterhand, fan också. Får åka ner och komma med goda råd som inte är så jättegoda.
Tisdag: Sovmorgon och det tackar vi Gudarna för! AMEN! Ska se om jag kommer iväg till musikskolan, får se hur min hand mår.. fast det gör lite detsamma, min lärare gillar ändå inte mig sen jag sa att jag inte hade lust att joina samspels-dagarna.
Onsdag: Ursoft skoldag, tre ynka lektioner som är lika seriösa som Robert Gustafsson
Torsdag: Jag vet fasen inte hur torsdagarna ser ut, men jag tror vi börjar med matte och det är ju inte så kul.. sen blir det joggning ner till gymmet och gymma.
Fredag: AH, min favoritdag! Iallafall eftermiddagarna.. Får se vad som händer.
Lördag: Fodringarna i stallet!
Söndag: Stockholm för att kolla på Muse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0