How can we win, when fools can be kings

image212

dagens outfit: samma tröja som jag hade hela kvällen igår, samma underkläder, slitna säckiga jeans. flottigt hår och äcklig tunga.


fresssh grrrrl.

Var nere på stan, hade mer pengar än jag trodde, oh the joy! Men köpte inget - ska spara, en till elgitarr blir det så småningom. Får se hur länge jag orkar spara men runt årsskiftet där så blir det nog en till gura till samlingen!

Ut till stallet - jävla stress och jäkt. Men jaja, bara jag får sitta på Centio blir jag nöjd. Kommer jag få träffa honom igen? Vem vet.. Kan ju inte vara säker på nånting längre.

Booh, imorgon blir det upp "tidigt", eller ja, beror väl på. Men ska väl försöka komma iväg ner till repan så fort som möjligt, så har vi hela dagen på oss att göra det vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0