Höstlov

Jag känner på mig att det här lovet kommer att bli rätt bra faktiskt!

Alltså, man ska ju inte ha några förväntningar, men man kan ju alltid ha "känna-på-sig":ar. Öh.

Iallafall, såhär ser min vecka ut, det jag har planerat, sen tar jag dagarna som det kommer!

Måndag: Sova riktigt länge och chilla hela förmiddagen, ner till coop med LiZZan för hon ska köpa singstar, om det finns där osv, sen hem igen, och sen ner till repan (?) och sen blire fezt med folk från klassen!
Tisdag: Då lär vi vara bakfulla som as! Eller? Ska försöka hänga med Malisa ut till stallet iallafall, och träffa Centio för sista gången (??)
Onsdag: Fixa nere i repan, sätta upp ny isolering och typ städa upp och göra det lite allmänt hemtrevligt. ^^ Nån som vill skänka planscher, målarfärg, äggkartonger - you name it, gör det!

Och sseeeen har jag inget alls planerat, kanske blire chill, kanske blire partyhardy. Ska ju agera flickvän nån dag också, haha! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0