Go back to sleep

Jag har en ny strategi, eller nåt.

Jag stannar uppe så länge som möjligt, så är jag skittrött imorgon, och så orkar jag inte bli nervös inför prata-inför-30-pers-på-engelska-dessutom. Man skulle ha stödord, men naej, jag har fan allting nerskrivet, verkligen allt, nästan när jag ska hosta och så. Men vafasen, för mig är det en bedrift att ens öppna munnen och prata engelska när det är annat folk i närheten, så det borde vara OK att jag har väldigt många stördord..

Och det är inte ens så farligt som jag tror, men det blir på något sätt mindre farligt än vad det redan är, när man intalar sig själv att det är farligt. Typ..omvänd psykologi haha.

Nej men kanske borde ta och sova snart ändå. Annars blir det väl både trött+säkert lite sur+nervös Matilda = inte så kul att ha och göra med..(tro mig..jag vet.)

Längtar till helgen!


Kommentarer
Postat av: Ida

OO har du också en presentation? Jag har historiepresentation på torsdag, Romarriket :O :P Konstigt att jag inte läst din blogg på länge...aja, gillar nya designen. Väldigt...du :P

2007-10-08 @ 06:48:03
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: sanna

Godmorgon :)
Vill bara önska dig en bra och fin måndag!

2007-10-08 @ 07:05:10
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Matilda

Ida: Japp. Dock inte så "seriöst" men ändå en presentation ^^. Ja det var konstigt du;) Och tack!

2007-10-08 @ 11:10:18
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0