FI---

Det verkar som jag har en ond area kring mig vad gäller tekniska prylar.
ALLT teknikst i min ägo, med undantag mobiltelefonen (<3) lyckas krångla på nåt sätt. Det här är andra gången min laptop hänger sig, sist tog det flera dygn innan den hann ikapp.

Och den här datorn jag sitter på nu är det också fel nånstans. Skrev ett långt hatmejl till Dell och hoppas att dom säger att dom kan skicka en ny, bättre dator, och 5.000 kronor för sveda och verk. Då skulle det nästan vara värt det. Tycker det är så tråkigt när jag hade planerat att kolla klart på Lost-avsnittet också. :( FASEN!

Var iallafall iväg till skolan, värdelöst. Fanns ju inget godis! Fotade i studion med Josefine, klaudia och evelina. Det var väl..hm..kul. Jaja det var ju lite inställsamt iallafall, nu gillar lärarna mig.

Snart ska jag titta på Heroes och försöka skjuta undan tanken på att min dator är ett misär. Och att vi har dubbla lektioner i EOS imorgon. Tror jag ska ta med mig en bok faktiskt. Kanske min mp3 också, som förövrigt inte funkar, haha. ISN'T IT IRONIC!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0