Do the math? no please

Alltså vafan. Jag gjorde nio uppgifter. Inte ens nio. Typ åtta. Sen gav jag upp. När jag sitter i matterummet och kan få hjälp när jag vill, och får allt förklarat dubbla gånger, då kan jag fatta. Men själv, det går inte. Kan inte koncentrera mig och helt plötsligt är det mycket roligare att skala en mandarin.

Kanske vore bra att få IG så kan jag få spec-hjälp? Vill faktiskt inte faila matten, det skulle vara så värdelöst isåfall.

Nu ska jag kolla på ett Lost-avsnitt, sen ska jag nog ner till skolan och typ hänga efter min syster. Och om Elin skulle med och så. Det är öppet hus och vi ska väl leka "duktiga-elever-som-jobbar-i-studion". Öhm. Hursomhelst så fick Jossan kompledigt sist, så hoppas på det. Annars är det ju ett ypperligt tillfälle att smöra in sig lite på lärarna.

Måste kissa, sen blire Lost för full rulle!

Kommentarer
Postat av: Malisa

tack för att man fick följa med :(

2007-10-17 @ 18:20:02
URL: http://sunlove.webblogg.se
Postat av: Matilda

Du sa att du var i stallet.

2007-10-17 @ 20:29:36
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0