Det kan inte alltid vara roligt

Fyfan, jag vill dö på skolan och spy ner den. Dränka den i bensin och sen råka tappa en cigarett som jag rökt sönder mina lungor med i bensinen.

Det är så frestande att sova längre imorgon, dyka upp i mitten under tretimmarslektionen och se glad ut. Så jävla frestande.

Och ja jag är ett egoistiskt jävla as och just nu önskar jag att jag var apatisk. Och jag får dåligt samvete när jag säger så eftersom jag inte ens har varit med om hälften av de trauman som dom ungarna har varit men fan. Jag orkar inte vakna imorgon och gå iväg mot något som känns totalt värdelöst. Jag vill bara gå i ide och vakna upp någon dag när jag är 25 och har flyttat till Paris och bor där med min pojkvän och jobbar på något kul och intressant jobb och jag ska tjäna en förmögenhet.
Och jag vet exakt vem jag ska flytta ihop med, synd att han är 25 nu och har sambo och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0