Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Ja, det var ju faktiskt meningen att jag skulle skutta upp pigg som en nötkärna imorse, men nej. När klockan ringde klockan 9, måste jag stängt av den i sömnen, för att sedan somna om.

Vaknade runt tio, skickade ett SMS till Malisa och ursäktade mig, skulle ju kollat när hon red lektion. Hon svarade att lektionen var framflyttad, så jag kunde komma senare. Men jag gick upp runt tolv, då tänkte jag att det var nog lite sent ändå. Åt lite frukost, men bestämde mig snabbt för att värma köttfärsen och äta upp resterna från tacosen igår. Det var mycket godare än frukost!

Så nu har jag iallafall vaknat och så. Får se om vi skulle fota lite senare idag. Vädret är väl kanske inte det finaste, men sånt får man stå ut med som modell. Höhö. Och fotograf med, för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0