Day after yesterday

Alltså, den här dagen har inte varit så bra. Jag sov kanske några timmar inatt, vaknade halv nio, kände djup avsmak till att gå till skolan, var nog bara tanke på att det var Ljud-media och inte nått annat skräp som första lektion, som fick mig att gå upp iallafall.

Ljudmedian var helt okej, har ju redan skrivit vad vi fick göra och ja somsagt Zeke älskar oss, jag tror inte jag vill bli lärare, dom måste ha väldigt dåliga erfarenheter alltså. Matten var värdelös, gjorde verkligen ingenting. Bjöd hela klassen på mysko-räk-thai-pinnar som egentligen var Malisas men jag tog mig friheten att skicka runt dom, sorrysorry, nu har inte Malisa nån mat på bordet, stackars lilla arma flicka.
Jag och Elin rök ihop riktigt ordentligt, heta diskussioner om religion där. Ja, allt jag kan säga är att jag inte gillar religioner så mycket. Vill inte gå in mer på det, inte här.

Engelskan var hueh, satt och lyssnade på redovisningar, fick uppgift. Ska göra en plansch, jag, Ida och Mats ska göra om Storbritannien, jag är typ klar, skrev ihop nått om turismen och så ska jag göra flaggan. Skitsvårt ja nej.

Kom hem, gjorde svenskan. Eller ja, skrev över den. Åkte till musikskolan och spelade, gick SÅ JÄVLA DÅLIGT. Fyfan, har aldrig gått sämre. Plus att jag är demens-Matilda nästa. Glömmer allt hela tiden.
Åkte hem, surade lite granna, har precis tagit en dusch för att skölja bort den dåliga dagen, typ. Såren på mina ben svider som fan när man duschar MEN DET SKITER JAG I.

HALLELUJAH! Imorgon är det bara tre lektioner, estetiska ämnen dessutom = not so mucho seriöso.

Idag har jag ätiti skitmånga mandariner/klementiner/clementiner/whatever. Och så har jag klämt i mig godis och så kladdkaka med blåbär. Yuck. Alltså, det är skitgott men nä.
Och så har jag skavsår på nyckelbenen sen jag har haft axelbands-väskan.
Tecken på att mina nyckelben är lite för utstående eller för att jag har tung väska? Satsar på nått mellanting..

Ska se om jag kan somna lite bättre ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0