Dax för sömn

Idag ska jag vara duktik flicka och sova alldeles strax,
nu är jag mycket stolt. Men imorgon ska bli en bra dag och då krävs det lite sömn. Upp och studsa vid 7 ska jag göra, fast först snooza i en timme såklart.

Får se vad som händer i helgen, och så. Det springer i oss alla för vi är så partisugna. MEN HÅLL UT! Inom en snar framtid kan det vara nära..öh.

Fasiken vad jag vill pierca läppen alltså, min vilja har aldrig varit så stark. Nu är det bara övertalning av mamman som gäller. VAFAN. Det är min kropp, och om jag ser ut som en röv i det är Det Ju BaRa aTT LåTa Det VäxA iGeN!

Slut för mig

Kommentarer
Postat av: Ida

Ooo har vi samma typsnitt?? Nice :P Hm att övertala the parents till piercings är tricky. Jag har provat. Vill ha en anchor, typ under huden som man kan sätta i armen eller benet :P Hehe^^ Lycka till med övertalningen. Åldersgränserna i alla studios ligger ju på 15 så du får köra med argumentet att "proffsen" inte tycker det är olämpligt ;) ;)

Good luck

2007-10-12 @ 07:30:40
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Matilda

Aah, fan vad ballt. :) Hehe men jag förstår verkligen inte varför dom inte tillåter det, det skulle vara skillnad om jag sprutade in tusen kilo silikon i tuttarna, nu ska jag ju bara sticka ett litet hål på nån millimeter i läppen liksom?

2007-10-12 @ 19:37:20
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0