Äpple

Var nere och tränade, känns att det var ett tag sen! Har tappat massa muskler på vänsterarmen. Eftersom jag är högerhänt blir det ju så att jag bär väskor, kassar, saker helt enkelt med höger arm istället. vänsterarmen hängde inte riktigt med liksom!

Kommer nog ha en skaplig träningsvärk imorgon, lagom till matteprovet och sånt. Jag kan stolt (??!!) säga att jag inte fattar ett skit.

Min dator har inte mirakulöst börjat bete sig normalt igen, utan den står fortfarande kvar på "Välkommen"-skärmen. ÅH HEJ OCH HÅ. Fick svar från Dell, dom sa att jag skulle uppdatera BIOS-nånting. Får försöka det sen när den har slutat hängt sig. Det där lät lite destruktivt? Min dator är inte destruktiv..mot mig kanske, men inte mot sig själv. I och för sig framkallar den riktigt vrede inom mig som driver mig till vansinne = jag vårdar den inte så bra som jag borde, men annars så.
Nä fystusan, inget bra är det på TV ikväll heller..snyft.
Får sätta mig med en flinga och matteboken och se om jag förstår någonting. Jag gissar på "inte".

Helgen blir nog trevlig iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0