You can stay under my umbrella

Var ute och gick, i regnet. Ingen hit ska jag säga er. Amanda den lilla rackaren hade feber så det blev promenad istället för gym. Alltså, det är inte bra. Måste dit, men vad ska man göra när hon har feber. Hon är liksom min länk, utan henne går det inte.

Jag har iallafall gjort en önskelista till julafton, och det är ju mysigt. Helst av allt vill jag ju ha min Eagle Soul Buddy ||| men tja, man kan inte få allt. Nöjer mig med en fin axelrem i läder, den jag har nu pajjade ju totalt när jag var nere och spelade. Tur att man har reflexer, hann ju fånga gitarren innan den dratta i backen iallafall.

Nuuu ska jag bannemej hoppa in i duschen, hur tråkigt det än är..seeen hade jag tänkt äta lite blåbär och det är ju faktiskt roligare än att duscha, så bäst att få duschen överstökat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0