Trött

Jag satt precis och tänkte på hur jäkla trött jag är just nu.. Men kom sedan på att det är inte så ovanligt i..eh..dessa tider! Jag menar, november, slask, grått, mörkt. Finns knappast mycket positivt rent allmänt sådär. Livet ser väl inte så annorlunda ut men ändå. Jag vill verkligen att det ska vara ljust när man slutar skolan, att känna att man har massor av tid kvar innan dagen tar slut.
Nu är liksom dagen slut när man slutar vid fyra, eftersom det är kolsvart ute då.

Iallafall, man ska inte vara negativ!

Idag har jag varit i skolan, gjorde faktiskt någonting på EOS-lektionerna för ovanlighetens skull. Knåpade ihop en konstig liten film i Windows Movie Maker. Sen hade vi lunch och sen var det dags för svenska då vi (typ) skrev klart våran artikel.
Sen stört hem, hann faktiskt hem innan det var kolsvart ute och det var skönt.
Åt en liten bit, och hoppade upp på cykeln sen. Skönt, men hann bara med en halvtimme. Sen var jag tvungen att duscha, klä på mig, föna höret och sånt för att trippa iväg med Amanda till robinson och kolla show. Dom var duktiga såklart, mindre trevligt var personen jag fick sitta bredvid. Fan, jag hatar barn. När dom är typ 1-2 år är dom djävulskt söta men sen när dom blir typ 6-7-8 så är dom så fruktansvärt fula och äckliga. Förutom jag då, jag har alltid varit lika snygg som jag är nu.

Efter showen lyckades jag gå på grund i en vattenpöl - med converse. Inte så lyckat, så hem och byta skor och jacka och sen iväg till åkerby. Kollade lektioner, vart lite sugen men betoning på lite. Tillräckligt mycket för att jag vill göra det, men vad jag kommer sakna att kunna bestämma själv vad jag ska göra!

Sen hem, och jag har ätit min middag som har bestått av smörgåsar och yoghurt. INTE BRA! Och så är jag sådär äckligt mätt så jag känner mig helt..full. INTE BRA!

Nu ska jag väl lyssna på lite Rufus för att peppa mig inför söndag (jag är faktiskt sjukt peppad, det blir nog skitbra) och sen sooova. Är somsagt väldigt trött.
Imorgon är det redan fredag, fan vad fort det går! Men absolut inte mig emot, vill bara ha jullov nu. Veckorna går så himla fort, känns som det var måndag igår liksom. Fredagslektionerna är väldigt sköna..eller nja, matten kan man väl stryka men svenskan är faktiskt helt okej och likaså ljudmedian - om vi inte har ljudteori dvs. Snark på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0