SNÖ

Snö som i vita små saker som ramlar ner från himlen!

Kom alldeles precis in - har varit ute och skuttat, kramat snöbollar och gjort snöänglar i snön med Marika och Amanda. Riktigt trevligt var det!
Blev dock himla varmt nu när jag kom in, puh!

Dagen blev trevlarns iallafall, var över till Amanda och vi spelade lite, försökte komma på lite grejs till versen. Försökte oss även på solot till Invincible men det gick väl som det gick, haha! Men vi ger inte upp i första taget!
Gick sen över till Marika och kollade film och åt massor av tjocka saker. Riktigt smarrigt.

Sa sedan på skämt till Amanda
" det snöar ute! "
amanda: "Va! gör det?"
jag: "nej jag skojade bara."

tio sekunder senare hör man marikas mamma;

"hörrni det snöar ute!"

Vi gjorde snöänglar och skrev våra älskades namn i snön. Vackert och så poetiskt!

Nu ska jag kolla på lite bilder.. mums. och sen ska jag försöka sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0