Repan

Ja, har ju faktiskt inte hunnit skrivit något inlägg på länge.

Igår morse vaknade man vid halv nio, och skruttade iväg mot repan vid halv tio. Hämtade upp lite färg och sånt på vägen och sen började vi fixa och dona. Var och pantade flaskor, hämtade affischer på biografen och sånt. Lene köpte en Ramones-affisch på ÖB för pengarna vi fick för de pantade flaskorna, och jag tog med mig lite trasiga vinyler vi kunde sätta upp på väggen. Riktigt fint var det!

Målade äggkartongerna i schackmönster (så mycket vi orkade iallafall..) blä, det var tråkigt. Jag ska inte bli äggkartong-målare när jag blir stor och det kan nog både Lene och Amanda hålla med mig om!

Slöt upp några killar och hjälpte till också, skakade av mattor och sånt, man kände knappt igen repan när det blivit så rent liksom. Som Christoffer sa - "det märks att det är en tjejrepa för det behövs tjejer för att det ska bli lite snyggt". Eller hur var det?

Vid fem kände vi oss relativt nöjda och vi kunde åka hem och käka och sånt. Vid åtta åkte vi dit igen, köpte lite grejer på coop (tack A.J) och sen gick vi tillbaka igen. Hade en riktigt riktigt kul kväll, vi spelade, lyssnade på musik och hade det götttt. (förutom kiss-ölen men den fick Tracksuit). Japp, killarna i Tracksuit slöt upp och fick höra våran första låt. Gick ju som det gick, hahaha, speciellt när man skulle sola, missade strängarna totalt. men vi kan ju skylla på massa saker så det gör ju inget.
Åkte hem vid ett och sen sov jag hos Amanda, riktigt trevligt. Har vart där hela dagen också och det var skönt, vi gjorde typ ingenting, kollade på film och käkade chokladbollar. Tog en promenad ner till JamShop och köpte plektrum (istället för gymmet för det orkade vi inte - haha!)

Och så lite bilder...(ignorera att bildkvalitén suger)

image213
Lene ser cool ut bakom trummorna..

image214
Jag och Amanda - glada gitarrister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0