Päronfreden

Orkar inte skriva så långt, fick nyss reda på att jag ska upp tio imorgon så ska väl snart hoppa ner i sängen antar jag, skönt för jag är dödstrött.

Var iallafall nere och kollade Päronfreden, lika jäkla grymma som alltid om inte grymmare. Dom var ju way mycket bättre än M.A Numinen, vi gick efter typ tjugo minuter eftersom vi inte stod ut. In på coop, tillbaka till repan, upp till repan ovanför oss där det var lite folk, men inget kul så vi gick ner igen och spelade lite och sen åkte vi hem. Alla tre var nog trötta som as.

Och nu sitter jag här, dödstrött, kall, och dessutom stinker jag rök. Cigarr-rök dessutom. Mmmh! Sängen blir det nu ja. Godnatt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0