Morgonblogg idag igen

Jag var uppe med tuppen idag igen, trots att jag helst av alt skulle velat somna om och sova bort hela dagen. Men klockan 7.00 så samlade jag ihop all min självbehärskning och kunde faktiskt lämna den varma sängen, efter otroligt konstiga drömmar. Bland annat drömde jag att vi var tillbaka på Hovet igen, och skulle se Pink den här gången. Men jag blev så himla arg när folket med ståplats stod upp istället för satt ner när de väntade på att hon skulle komma in.. Somsagt, konstig dröm.

Idag är det en ganska skön dag, "bara" tre lektioner. Vi har ju tre lektioner varje dag förutom på måndagar, men det är bara idag dom har vett att trycka ihop alla så vi slutar redan klockan kvart i två.
Matte första lektionen, soft matte verkligen. Har redan gjort halva planeringen för idag så det fixar jag nog. På svenskan ska vi skriva ihop nån artikel och fota oss utklädda till antikens gudar, haha, det blir ju..eget. Och sen på ljudmedian ska vi väl fortsätta med låtarna..


Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt

2007-11-09 @ 10:04:57
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0