Monday is over

Och man känner sig lika stolt varje gång man klarat sig genom en måndag utan att bryta ihop, dö, eller kastat sig framför ett tåg.
Nä, men ärligt talat så var den här måndagen inte så jobbig.. fick sluta tidigare från varje lektion och det var skönt...skrev klart samhällsprovet på typ 15min eftersom jag inte kunde ett skit. Blev klar med indian-pappret, fotade slinky och spelade pingisturnering på idrotten, kul ju! Vann två gånger, mahaha.

Slutade vid halv fyra och var hemma vid fyra, skönt. Och nu sitter jag här och äter lite mellanmål i form av nötter och russin. Riktigt gott. Måste vara lite nyttig nu när det närmar sig jul också! För det blir ju lätt massor av smarrrrriga grejer som slinker ner..
Kommer whatsoever inte äta middag förrän halv 9 eftersom jag ska till repan..
Bad news: Kommer antagligen vara i Italien eller precis hemkommen under musik-direkt! FAN, där sprack dom planerna om att ställa upp i år..sadness.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0