Ljudteori

Fan vad tråkigt. Jag gillar inte teori, har aldrig riktigt gjort det. När jag red på ridskola så sket jag alltid i teorin, även fast ridlärarna uppmanade mig att det var väldigt bra för kunskapen och sånt. Men nej, jag struntade i den ändå. Och nog kan jag endel om hästar endel, genom att övat i praktiken. Visst, jag var inte helt säker på vad jag skulle gjort i sommras när Centio hade blodigt köttsår över sig, men då var det bara att ringa ett samtal, och så fick man det gjort då liksom. Då fick man hjälpen när man behövde den.

Att få genomgång exakt vilka knappar man vrider på för att höja och sänka decibel, and so on and so on, det är så tråkigt. Därför var jag lite smått frånvarande hela ljudmedialektionen.. kommer tyvärr kanske synas på mina betyg sen.

Nu sitter jag här, tisdagen har alltid ett litet svart moln över sig.. idag är det inte så illa, molnet är väl lite ljusgrått men å andra sidan har jag inte fått in den där tröttheten man känner framåt 3 på eftermiddagen än.
Men somsagt, första lektionen är över och jag sitter här, lyssnar på musik och drömmer om den röda skönheten nere på Jam Shop. One day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0