Ljudmedia eller inte ljudmedia..det är frågan.

Jag har en stor känsla av att ljudmedia-lektionen är inställd idag, och att han sa det innan lovet och sen så har jag glömt det under lovet..liksom.
Känns så onödigt att gå dit så tidigt om lektionen är inställd, men vad kan man göra?

Pigg som en lärka var man imorse..njaae. Har iallafall varit med om min längsta halvtimme hittills. Väckarklockan ringde och jag var lite trött så jag tänkte att jag kunde sova en halvtimme till. Sen kändes det som om jag låg vaken jättelänge och sen när jag väl somnat drömde jag jättemycket. Och så var jag nästan utvilad när jag vaknade sen, skönt!

Nu ska jag snart rulla iväg till ljudmedian..och hoppas fan att det är lektion annars har jag släpat mig dit en och en halvtimme tidigare än vad jag egentligen borde!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0