Kort dag

Jag har precis lyckats få min lärare att fatta att vi kan sluta kvart i tolv idag istället för tjugo över tre, eftersom fotolektionen är inställd. Det är lycka. Får se vad som händer sen, om jag går hem eller följer med Malisa på stan, men jag vill äta hemma och inte i skolans sunkiga matsal.

Bytheway, så gjorde jag för ett tag sen klart dagens uppgift (photoshop), skulle bara klicka på en grej och sen spara. Tror ni inte att skiten lägger ner sen så att allt jag gjort försvinner? Fan vad irriterande, nu måste jag göra om allting från början. Tur att det tog typ tio minuter att göra.. fattar inte hur vår lärare kan sätta en sån liten sketen uppgift på två lektioner! Tre timmar liksom. För en uppgift som tar absolut max 15 minuter att göra. Om man är otroligt dålig och trögfattad kanske det tar en halvtimme..
Jaja, inte mig emot, då har jag massa tid att göra annat, till exempel Facebooka! Haha. Men nja, jag har ju redan tröttnat lite. Eller ja. Det finns ju..AH SNUBBIS! Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0