Jobbig söndag

Okej, helt galen dag egentligen. Galet tråkig. Jag har inte varit utanför dörren en enda gång idag. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt det, men tragiskt är det nog allt. Men tragedi är ju ganska ofta komisk, så jag vet inte riktigt..

Har iallafall tagit mig i kragen och utnyttjat mina kontakter och frågat efter soffa till repan, imorgon ska vi kolla på den och förhoppningsvis få den körd ner dit, as schysst. Sen blir det nog till att repa lite också.

Blir nog en skön och ganska lugn vecka, har ingen idrott imorgon och så är vi ju lediga på torsdag vilket känns bra i lilla hjärtat. Längtar redan till nästa helg också, jag tror jag älskar helgen. Dock har denna varit ganska tråkig men jag har ju bara mig själv att skylla.
Men mest av allt längtar jag till jullovet. Det kommer bli schysst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0