Jag hatar söndagar

Även fast denna söndag har varit ganska okej.

Vaknade vid nio, trodde jag skull

OCH HÄR, KLOCKAN 11:41 DOG MIN DATOR

vilket har resulterat i att jag startat om den och fått lite smått panik över att den skulle dött på riktigt. Vilket i sin tur resulterat i att jag suttit och bränt över bilder på skivor hela dagen. Det har tagit inte mindre än 10 skivor, och då har jag inte ens fått med allt, utan bara det allra viktigaste.
Någon musik är det inte att tänka på, skivorna räckte helt enkelt inte. Blir till att jag skickar över till andra datorn när jag ska ominstallera operativsystemet, men ärligt talat (nu kommer alla musikpoliser jubla) så har jag inte laddat ner en enda mp3-fil på flera månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0