Ingen elefant ikväll

Alltså, fan.

Det som hände i Finland är tråkigt, hemskt och jobbigt. Men det var bara ett sammanträffande att de skulle sända Elephant idag, och jag hade sett fram emot det eftersom jag gillar den filmen. Och så väljer SVT självklart att inte sända filmen.
Okej, kalla mig hjärtlös. Men vad spelar det för roll? Det blir ju inte direkt ogjort för att dom skiter i att sända en jäkla film som spelades in för typ fem år sen, och man kan ju faktiskt välja själv om man vill titta eller inte. Jag förstår om det skulle varit typ reklam-affischer eller något, eftersom man inte kan välja att se dom eller inte. MEN på TV:n finns det för fan en stänga av-knapp.

Okej, jag låter så patetiskt hjärtlös. Men jag ville se den filmen ikväll, okej.

Kommentarer
Postat av: bea

det där i finland va sjukt

2007-11-08 @ 21:38:27
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se
Postat av: bea

haha, nej absolut inte,man måste ju fortsätta leva :)

2007-11-08 @ 21:46:09
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0