I'm walking down the street, and feel pain in my feet(s)

WOHO!
Jag överlevde dagen.

Var lite måndags-hysteri-ångest nere i repan bara, tror Lene ville skjuta oss alla i slutet men vafan!

Skolan var inte lika hemsk som jag förväntat mig...den var hemskare.
Eller, det beror ju på vad man jämför med. Jämför man med en perfekt förmiddag och en kväll i repan så vill man ju grina. Men jämför man med en timme hos tandläkaren så kanske man föredrar skolan? Eller? Nej, faktiskt inte.

Fick skutta omkring på idrotten, helt OK.
Skulle hem, Malisas cykelnyckel gick av i låset så hon fick gå hem stackarn.

Var ju nere i repan sen ett litet tag också, finslipade på blues-låten vi gjort! OHYEAH! Nu behövs det bara lite text, men den var ju jag och Amanda skitduktiga att fixa när vi gick hem! OHYEAH igen!

Nya bandnamn fick vi också. Kanske inte ska nämna dom här, HEHEE.


Kommentarer
Postat av: Emmi

skrev en liten förklaring längst ner på inlägget som gör det lite lättare att förstå kanske

2007-11-05 @ 21:10:03
URL: http://emminilsson.blogg.se
Postat av: Emmi

skrev en liten förklaring längst ner på inlägget som gör det lite lättare att förstå kanske

2007-11-05 @ 21:11:03
URL: http://emminilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0