I'll show you how God falls asleep on the job

Varning för negativ Matilda.

Men fan, lås in mig eller döda mig och låt mig återuppstå lagom till jullovet börjar. Jag tycker skolan är så jäääävla tråkig och så jävla värdelööööööööööös. AAAAH! Och man orkar inte med nånting efter skolan heller eftersom det blir mörkt vid klockan TRE!!!! Varför bor man i det här landet för!?

Jag vill att det ska vara ljust åtminstonne till klockan tio, det är lagom. Precis lagom. Okej, nu kan november gärna ta slut och så kan mysiga december komma med härligt jullov. Sen vill jag ha vår, jävla skit egentligen med vår för man är ju typ inte ledig vidare mycket, och nu vill jag ha SOMMARLOV och jag längtar till nästa gång Muse kommer till sverige.

Fast den andra december ska jag se Rufus Wainwright och det ska bli ljuvligt. Ljuvligt är ett sånt grymt fjantigt ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0