Idétorka

Ja, alltså. På dagarna kommer jag på jättemånga jätteintressanta ämnen att skriva ner här i bloggen, men nu på senaste tiden har jag liksom glömt bort allting när jag för en gångs skull sätter mig här framför. Så ni får ursäkta mina meningslösa inlägg, dom kommer ungefär se ut såhär "Jag vaknade..jag gick till skolan..jag hade matte..jag åt lunch".

Jaja nu ska vi inte vara såna. Det är äntligen fredag och helg! Idag hade jag bara två lektioner eftersom svenskan var inställd, det var ganska skönt men spelade inte så stor roll eftersom jag satt och skrev på svenskan som en galning. Den ska tydligen vara inlämnad på måndag, vi hade inte ens börjat? Hann självklart inte klart ändå, men det går nog att lösa på något sätt.

Gjorde om hela min låt på ljudmedian också, den blev skitbra! Tyvärr så hann jag inte med så mycket, bara lite intro i form av nån tut-tutgrej. Öh. Haha! Läskigt likt introt till "Good news for people who love bad news" - skivan alltså. Och sen lite trumvirvlar och sen versen, trummor och gitarr men hann inte ens lägga in bas! Och det ska redovisas på tisdag! Och jag har inte programmet här hemma så jag kan inte jobba klart! Jag kommer inte hinna klart! För jag måste ha lite refräng och lite solon och sånt!!!!!
Vet inte riktigt hur jag ska lösa detta otroliga problem, får be om extratid av tomten helt enkelt! Den här låten är faktiskt betygsgrundande, så det är bäst för mig att den blir bra, liksom.

Ikväll ska jag äta så mycket mat jag bara orkar. Jag älskar mat.

Något annat jag älskar är pengar! Alltså, det må vara fejkad lycka men skitsamma. Jag har inte handlat på jättelänge. Eller shoppat säger man väl om man ska vara sådär förnäm och så. Jag såg en tröja på H&M i Uppsala på höstlovet som jag fortfarande vill ha. Den var så enkel, så fin, så mysig, så fulländad!
Men jag kommer inte ha råd att shoppa på aslänge, sparar ju skitmycket varje månad till gitarr och nu måste jag spara till en kamera..eller måste och måste, men en kamera är faktiskt rätt kul att ha.

Ojoj, nu blev det här inlägget riktigt långt ju. Om jag ändå var såhär påhittig varje gång jag skulle blogga.

Kommentarer
Postat av: Ida

Eller hur, alla bra bloggämnen kommer upp under dagarna men då är jag faktiskt så nördig att jag skriver ner dom (A) Hehehe^^ Oh, pengar är lycka - oftast :P

2007-11-17 @ 17:49:51
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0