I will survive

Det känns alltid lika bra när man förnöjd kan sätta sig ner framför datorn och känna att man har överlevt inte bara måndagen, utan även tisdagen! Ons, tor, fre går så snabbt bara av sig själv, bara man kommer förbi tisdags-spärren liksom.

Just nu känner jag mig så jävla slut, total utvriden-disktrasa-varning här. Har ju vart och släpat soffor hela dagen, och det känns i armarna, speciellt eftersom vi hade box på idrotten igår också. Men ju tröttare man är, desto skönare är det ju faktiskt att bara sitta ner och ta det helt lugnt. När jag inte har den här tröttheten blir jag så lätt rastlös, men nu vill jag bara sitta här och sitta sitta och lyssna på musik hela veckan helst.

Hoppas Claes är sjuk imorgon också. Då har vi en lektion, som börjar lagom sent för att det ska vara en hejdundrande sovmorgon, och tillräckligt tidigt för att man inte ska sluta jättesent. Klockan 12.15 - 13.40 håller den på, och det är foto. Hur soft som helst alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0