I want to be a bear

Just nu skulle jag inte ha alls mycket emot att vara en björn, och gå i ide. Eller möjligtvis flyga bort till typ Afrika, precis som flyttfåglarna. Något jag däremot inte vill vara är en förvirrad tonåring med tonårsångest och en skola jag måste gå till, fastän jag helst av allt vill stanna hemma och äta godis och lyssna på musik hela dagarna.

Mörkret gör mig fan deprimerad. De få timmarna då det är ljust ute, sitter man inne på någon random värdelös lektion och förpestar hjärnan. Vad är det för jävla liv!?

Jag är så jävla trött, jag fryser och dessutom klippte jag av nageln på mitt långfinger alldeles för långt in så nu känner jag bara smärta överallt.

Och imorgon är det tisdag, den absolut värsta dagen på hela veckan. Skjut mig, snälla skjut mig. Eller gör mig åtminstone lite sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0