I think our lives have just begun

Jag har varit riktigt dålig på att blogga de senaste dagarna. Skrev iofs ett skitlångt och skitdjupt inlägg i fredags men det var lite för privat för att jag skulle kunna spara det. Så sjukt att jag kan häva ur mig massa saker mitt i natten som jag inte ens berättar för mig själv i normalt tillstånd.

Hursomhelst så har helgen varit trevlig. Har varit hos Malisa och glott film och sånt, trevligt trevligt. Dock blev min mage helt förstörd, den tål inte socker och fett, fan vilken klenis.
Var nere i repan idag också, det var kul fast vettefan om vi kom nånstans..återigen jobbade vi otroligt mycket på scennärvaron och ärligt talat så solade vi ju en hel del också.

Ser inte fram emot dagen imorgon, men tänker man så är man ju faktiskt väldigt negativ.. och det är ju bara fem veckor kvar till jullovet, dom fem veckorna ska jag anstränga mig. Jag har bara skolkat två lektioner på hela terminen, fler ska det inte bli!

Såhär ser min vecka ut:

Måndag: Skola hela dagen lång ända fram till 15.45, då jag äntligen får ta mitt pick och pack och dra hem. Nu kan man ju nästan cykla, det är ingen is för det är fan varmt ute. Ner till repan 17.30, hoppas att vi är fullständiga och så ska vi nog se till att vi kommer en bit med blues-låten.
Tisdag: Värsta dagen, slutar klockan fyra och man är helt död sista engelska-lektionen. Klockan fem ska jag ner och hämta sofforna till repan.
Onsdag: Skola, inget annat planerat. Jobba?
Torsdag: Samma
Fredag: Samma PLUS ATT DET ÄR HELG, WOHOOOO!
Lördag: nada planer
Söndag: nada planer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0