I made it!

Måndag och tisdag är över, nu kommer resten av veckan svischa förbi i en jäkla fart..för visst går tiden otroligt fort nu för tiden, man hinner knappt blinka förrän veckorna är slut igen!

Just denna tisdag var relativt smärtfri, skittråkig ljudteori på ljudmedian, på matten var vi väl inte direkt jätteflitiga, om man säger så. Och på engelskan läste jag fem kapitel i en bok, sammanfattade vad som hände och skrev upp 20 ord som jag inte visste vad de betydde/var svåra att stava och så vidare.
Sen fick vi sluta en halvtimme tidigare och då sprang jag hem, och nu sitter jag här och har precis klämt i mig en mandarin och ett degestivekex. Är så fruktansvärt hungrig hela tiden, speciellt runt fyra. Beror väl på att jag inte äter mellanmål eller så, men typ.. förra terminen på kunskapsskolan var jag inte särskilt hungrig när vi slutade runt tre, inte vad jag minns iallafall.

Nu är det tre och en halv vecka kvar till jullovet, jag vill gråta lite av lycka! FY. FAN. VAD. SKÖNT. Tyvärr är ju lovet bara två veckor typ, men ändå. Att ens få ledigt längre än två dagar är sån otrolig lyx. Får hoppas att detta jullov blir kul. Har lust att åka iväg och pröva snowboard och sånt, men tror inte riktigt jag har råd. Det kanske blir puppyeyes mot morsan, men hon har gett mig så sjukt mycket pengar på senaste tiden. Inte lätt att vara fattig student som sparar till en elgitarr, snyft.

Ska iallafall iväg och spela gitarr vid sju..är lite orolig för vissa saker eheheehehe men det ordnar sig nog. Sen runt halv åtta kan jag komma hem och då ska jag fan sova! Onsdag = underbar dag, tre underbart slappa lektioner. Sen ska vi repa också, Lene den lilla jäveln åker ju till London på torsdag. Jag vill gärna hoppa ner i hennes resväska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0