I hope you've got fat

Fyfan, det enda som känns värt och roligt just nu i denna stund är att spela gitarr och äta massor massor helatiden. Snart kommer folk inte känna igen mig och "din mamma"-skämten som handlar om hur fet din mamma är kommer stämma klockrent överrens med mig.
YES.

Skolan är så jävla värdelös, och alla lärare hatar mig och jag hatar dom. De verkar sträva efter att knäcka självförtoendet så mycket de kan på en "om det finns någon som är bra på matte härinne?" "om man är dålig på matte kan det vara ett sätt att vara lättare".
Och så är det en jävla tävling och när jag sa emot en lärare idag så sa hon åt mig att jag skulle behöva socker. Okej, så om en elev för en gångs skull blir lite sur och säger emot, då är anledningen låg blodsockernivå? Det kan ju inte vara så att läraren helt enkelt har fel! Det går ju inte!!!!! FÖR DET STOD PÅ TIPS-TILL-LÄRARE.SE ATT MAN SKULLE GÖRA EXAKT SÅHÄR.

Nä nu ska jag äta min jävla macka och min jävla yoghurt. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0