Halv elva

Jag har varit hemma sen typ kvart i elva, för idag fick vi sluta halv elva! Det var så obeskrivligt skönt. Jag skyndade mig hem, och fixade pasta med tomatsås och mina smaklökar slog dubbla volter av glädje.

Nu känns det som om klockan är typ fem (med undantag att det faktiskt är ljust ute) men klockan är bara halv två! Jag har så mycket fritid idag att jag nästan blir uttråkad, men ändå inte för det är så skönt! Och ikväll ska vi till repan, tror jag. Det kommer nog bli bra bra bra.

Nu ska jag fortsätta göra ingenting i typ fem timmar, åh va skönt :D

image227 fresh girl idag på datakunskapen

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åhh, vad skönt att göra ingeting =) fin bild

2007-11-14 @ 16:56:42
URL: http://becccaboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0