Grus i ögonen

Alltså, ja. Vilken otroligt o-givande torsdag. Det enda kreativa jag gjort på hela dagen, var att åka iväg till musikskolan och spela gitarr i 20 minuter. Sen dess har jag suttit och facebookat hela dagen, typ. Ätit massor, läst endel. Så jävla tråkigt.

Jag vill ha lov, och jag vill åka utomlands. Jag vill ner till repan för där trivs jag typ alltid, vi har iallafall nästan alltid kul. Men det blir inte förrän på fredag, om ens då. Om vi skulle se Päronfreden (och M.A Numinen) men har ju absolut inga pengar. Kanske kan sno lite av morsan, det är ju ändå en kulturell sak vi gör, eller hur var det Lene? Vill ju faktiskt se dom, men har ju sett dom gratis eller iallafall nästan gratis tre gånger. Men får se hur det blir!

Men nu borde jag verkligen bära ner disken, borsta tänderna, krypa ner under täcken och läsa ut boken jag har och sen sova. Imorgon är det sån där äckligt soft dag, vi sitter vid datorn alla tre lektioner i rad. Kanske därför jag har så ont i ryggen?
Får se om man hittar på något kreativt imorgon eftermiddag. Det vill jag iallafall! Trött på tryggt innesittande..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken otroligt o-givande torsdag

vaddå torsdag?!

2007-11-07 @ 18:57:49
Postat av: Matilda

HAHA vilken jävla pundare jag är.

2007-11-07 @ 22:09:22
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0