Gröt på stora fat

Ja..vad har hänt idag då?
Inte mycket.

Först på morgonen lite krismöte för vi elever är så olydiga och surfar runt på internet på lektionstid. Alla tog åt sig "jättemycket". Sen datalektion, kollade på random filmer om Photoshop. Typ.. hur man sparade? Aja, endel grejer fick man lära sig nytt iallafall.
Sen bort till matsalen, äta degig pizza som smakade parfym. Jag åt iallafall två bitar och blev skitmätt. Hann precis ut igen innan dagisbarnen kom - phew!
Upp till skolan igen, fotolektion, gjorde ett skitsnyggt bildspel av bilderna vi tog i måndags. Sen efter det hade vi grafisk kommunikation, då gjorde jag..en rubrik i Indesign. HE HE HE. Inte så produktiv lektion tyvärr. Produktiv, finns det ens ett ord som heter så? Haha. Smet därifrån vid tre och gick till coop med Josefine och köpte julklappar till Leon. Det blev två filmer och lite godis. Verkligen amerika-tjockis-varning där. Köpte även lite godis till mig själv, fy.

Så nu sitter jag här, har precis ätit lite gröt. (Gröt är skitgott och nyttigt och enkelt, borde egentligen börja äta det till frukost!) Smyger även i mig några godisar.. kan inte riktigt låta bli, jag har ett seriöst sockerberoende här. Fy fy. Men ska snart damma av motionscykeln och köra en vända, kan bli intressant med tanke på att jag inte motionerat på riktigt riktigt länge.
Sen bär det av mot repan, ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0