Fredag hittills

Den här dagen har varit bra, hittills iallafall. På matten jobbade jag bara av mig självt, ligger fortfarande efter bland procentuppgifterna men jag kan det så det gör inte så mycket. Svenskan var bara film och det var skönt, även fast det var otroligt obekvämt att sitta på bordet och luta sig mot elementet som slutade precis vid svanskotan.

Nu har vi precis haft lunch, det var läskigt. Går inte in på några mer detaljer, men läskigt var det iallafall! Sprang upp till C-huset i tron om att ljudmedian började 12.15 men den börjar inte förrän 12.35 så nu dödar vi lite tid genom att sitta här.

Jag måste in på min FirstClass, jag misstänker att min gitarrlärare mejlat mig om när vi ska ta igen lektioner. Men grejen är att jag varken kommer ihåg lösenord eller användarnamn, så det går inte så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0