För exakt ett år sedan klockan 19.32 skrev jag det här..

Hejsan.

Skolan idag sög, verkligen. Men jag blev klar med SO:n, slutreflektion & processdagboken till bilden iallafall..skönt.

Men jag har värsta beslutsångesten. Vad ska jag skriva om i musiken? Pink Floyd? Bruce Springsteen? Lily Allen? Help me!

Sen var jag i stallet. Det var okej, fast det gick sådär. Corina hade gått nybörjar-lektion innan och tydligen fjantat runt så hon trodde att hon fick göra det med mig också. Hon bråkade lite i början och vart värsta surkärringen, men lagom till att lektionen var slut fick jag ordning på henne. :) Då var hon jätteduktig. Nästa vecka ska vi byta..spännande :p

Ikväll är det Lost, väldigt kul :D Waah, jag har ont i halsen en massa också, börjar nog bli förkyld. Galet, helt fel tillfälle alltså. Menmen, jag ska dricka lite thé ikväll till Lost, så blir det nog bättre. :]

Imorgon är det torsdag = Träning, musikföreläsning och dagen innan fredag = jobba mycket. Haha!




Pink Floyd - the post war dream <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0